![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#23 |
SOmalijczyk
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: SOsnowiec
Posty: 765
Motocykl: 1090 AdvR
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 godz 19 min 47 s
|
![]()
Ja mam zamontowany ten akumulator. Na razie 2 sezony. Bezobsługowy, pasuje idealnie. Ale mam wrażenie że szału nie będzie. Po czym wnioskuję?
Bo na początku pod obciążeniem trzymał ładnie napięcie ok. 12,6V, a po 2 sezonach trzyma już poniżej 12V. Nie wiem czy ta tendencja się utrzyma, ale jeżeli tak to 3 sezon może okazać się ostatni. Aaa, aku jest zadbane, regularnie w zimie doładawywane, w ciepłym garażu. Ale może się mylę i pociągnie dłużej. A u mnie wężyk od aku jest po jego prawej stronie, patrząc na akumulator. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wymiary uszczelniaczy łożysk kół | graphia | Hamulce, kola, opony | 1 | 11.05.2013 17:59 |
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 12.12.2012 10:44 |