![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Zarejestrowany: Feb 2014
Posty: 2
Motocykl: RD03
![]() Online: 15 min 37 s
|
![]()
Chciałem się odnieść do tego co napisał Jaro. Otóż zgadzam się w zupełności – kupując narzędzia musisz wiedzieć jak będziesz z nich korzystał (intensywność prac, stopień skomplikowania etc.). Jeśli 5 razy w roku wbijasz gwóźdź w ścianę żeby zawiesić ramkę ze zdjęciem, to nie potrzebujesz wydawać pieniędzy na młotek z najlepszych materiałów. Podobnie ma się sprawa z narzędziami mechanicznymi. Co innego jeśli lubisz godzinami szperać w garażu lub jesteś zawodowym mechanikiem, tu już nie ma miejsca na półśrodki i trzeba kupić coś lepszego (i droższego).
Jako, że pracuję dla Grupy Topex nie będę się wypowiadał na temat wspomnianych produktów konkurencji. Mogę się jednak odnieść do narzędzi, na których się znam. Wspominaliście o nasadkach Spline od NEO. Warto zwrócić uwagę na ich uniwersalność: obsługują 5 typów śrub. To pomocne jeśli chcemy ograniczyć ilość narzędzi na warsztacie. Przykładowo mamy teraz w ofercie taki zestaw, który składa się z 71 elementów, ale w związku z użyciem technologii Spline zastępuje zestaw składający się ze 164 elementów, a to już wyraźna oszczędność miejsca. Nie będę się tu rozpisywał na temat konkretnych produktów. Jeśli jednak ktoś chciałby zapytać o jakieś konkretne rozwiązania to proszę o wiadomość prywatną. |
![]() |
![]() |