Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.10.2013, 11:47   #17
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

czeski film z tymi wałkami, na ebay trafiłem na silnik do AT RD07, po przebiegu coś ponad 80.000km i jest zdjęcie wałka - idealny.... wydaje mi się że wałek wykańcza marnej jakości zębatka z źle wyprofilowanym wielowypustem do tego jeżeli jeszcze powstanie luz to następuje udarowa praca takiego zestawienia, jeżeli taka zębatka będzie miała także luz promieniowy co dodatkowo wprowadza tarcie na wieloklinie i może faktycznie z 20.000km takiego orania i wałek ma już ubytki i założenie nawet oryginalnej zębatki niewiele już pomoże bo jest luz i wyklepywanie występuje nadal.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 24.10.2013 o 13:54
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek, wodziki itede. iwan Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 04.08.2013 16:55


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.