![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
Administrator
![]() |
![]()
Dandy, pakując na AT 300kg to chyba sporo przekraczasz jej nośność? to się nie dziw że zawieszenie może dobić.....
W mojej 03 mam z przodu jakieś mocniejsze sprężynki , ale czy to są progresy czy coś innego nie wiem. W każdym razie podczas jazdy po za asfaltem w pojedynkę są na tyle mocne że raczej odbiją niż dobiją. Gdy na pokładzie są 2 osoby plus ewentualnie bagaż AT dopiero zaczyna przyjemnie jechać. Co do dobicia to chyba ( takie miałem wrażenie) zrobiła to tylko raz przy 110 na polnej drodze był dołek..... Ponadto zawieszenie ma tendencje do samopompowania co powoduje że co jakis czas spuszczam nadmiar ciśnienia.Daje to poprawę komfortu amortyzowania. Olej zalany 7.5, testowałem 10 i 15 to były porażki. Dosiadałem wiele Afryk i powiem że fabryczne nastawy są optymalne i dobre, a jak ktoś chce się powsciekać po wertepach to lepiej zakupić do tego jakieś lekkie 250 crosa .....zamiast dobijać AT.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motoalleycat 2011. Impreza terenowa w Wawie. 16.04 | Artuditu | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 4 | 17.04.2011 20:28 |