![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#28 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Czernica
Posty: 140
Motocykl: Transalpinus Rex
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s
|
![]() Cytat:
(700setka to inna bajka wtrysk pali jak DL650), no cóż luksus posiadania podciśnieniowego zasilania w paliwo od zbiornika do cylindra musi kosztować ![]() A Giesem chciałem sie przejechać aby mieć porównanie, do mojego piekielnego zawiasu w trampeuszu, Gies poległ, ale poległ też w porównaniu z seryjnym zawiasem DL650. Giees jest zajebisty na szybkich łukach na dobrych asfaltach, ale DL jest równie dobry a na dziurach wolałbym jechać DLem, znowu gies ma większy prześwit od Dl i od trampka, tylko jazda giesem z prędkościami 1 bez gazu w porywach 2 jest w chuj męcząca trampkiem albo dl można parwie stanąć w miejscu i pojechać dalej giesem zagibało na boki i rozrusznik w ruch albo sprzęgłem sie bawić. Trampek nie daje rady mimo piekielnego zawiasu na szybkich łukach na dobrej drodze tam gdzie GS i DL idą jak po sznurku w trampku trzeba korygować bo wycyrklowanie całego zakrętu na raz to nie lada sztuka. Giees ma zajebiste hamulce DL i tramp polegają. Gies ma zajebisty silnik do popierdalania po drogach asfaltowych szutrowych, ale nie do przeprawowej wolnej jazdy. Trampek ma najbardziej chujowy silnik z tych motocykli, GS ma najsilniejszy a DL najlepszy ![]() W sumie to dobre motóry każdy ma swoje wady i zalety, każdym mógłbym jechać na koniec świata ale przed wyjazdem GS poza strefę serwisowalną dałbym na msze i przywiązał czerwoną kokardkę ![]()
__________________
KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM ![]() |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 19:47 |