Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.08.2013, 20:31   #28
gumbas24h
 
gumbas24h's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Czernica
Posty: 140
Motocykl: Transalpinus Rex
gumbas24h jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Orzep Zobacz post
...na temat trampka niech się wypowie Właściciel(Gumbas)!
GS średnio spalił(zKompa) jak pisałem 5,4L/100km...czyli na autostradzie palił około 6L, a winkle itp 5L!
Grinch latasz z Małżowiną...przejedź się GSem i oceń sam, jakie różnice względem XL700
Ten Gumbas, co to chce udowodnić, że GS12y to chujnia z grzybnią!
Namawiał mnie na przesiadkę z HAYABUSy, właśnie na niego GSa12ego, a na ostatniej eskapadzie "coChwila" prosił o przejażdżkę na BMWu!
Nawet zamówił sobie, po powrocie latanko GSem12ym, wraz z Małżonką
...a teraz kopie Łorzepa!!!!
Czysta, staropolska ZAZDROŚĆ!
Choć urody tatarskiej Gumbas jest!!!

Pozdro Orzep
p.s. Pamiętać trzeba zasadę taką:
Przesiadając się z innych, dotychczasowych podróżnych enduro- alternatywy są dwie!
-BMWu GS...podróże bez zacięcia OFF, szczególnie w 2osoby
-KTM duży...mocnijeszy w offie, natomiast wiele mniej wygodny!
Trampek 650 lubi paliwo 5-6 wciągnie bez problemu na poprzednim nawet 7.2 ale to była jazda v-max Kijów Odessa.
(700setka to inna bajka wtrysk pali jak DL650), no cóż luksus posiadania podciśnieniowego zasilania w paliwo od zbiornika do cylindra musi kosztować
A Giesem chciałem sie przejechać aby mieć porównanie, do mojego piekielnego zawiasu w trampeuszu, Gies poległ, ale poległ też w porównaniu z seryjnym zawiasem DL650. Giees jest zajebisty na szybkich łukach na dobrych asfaltach, ale DL jest równie dobry a na dziurach wolałbym jechać DLem, znowu gies ma większy prześwit od Dl i od trampka, tylko jazda giesem z prędkościami 1 bez gazu w porywach 2 jest w chuj męcząca trampkiem albo dl można parwie stanąć w miejscu i pojechać dalej giesem zagibało na boki i rozrusznik w ruch albo sprzęgłem sie bawić. Trampek nie daje rady mimo piekielnego zawiasu na szybkich łukach na dobrej drodze tam gdzie GS i DL idą jak po sznurku w trampku trzeba korygować bo wycyrklowanie całego zakrętu na raz to nie lada sztuka. Giees ma zajebiste hamulce DL i tramp polegają. Gies ma zajebisty silnik do popierdalania po drogach asfaltowych szutrowych, ale nie do przeprawowej wolnej jazdy. Trampek ma najbardziej chujowy silnik z tych motocykli, GS ma najsilniejszy a DL najlepszy
W sumie to dobre motóry każdy ma swoje wady i zalety, każdym mógłbym jechać na koniec świata ale przed wyjazdem GS poza strefę serwisowalną dałbym na msze i przywiązał czerwoną kokardkę .
__________________
KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM
gumbas24h jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię KTM-a puszek KTM 4133 18.04.2025 19:47


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.