| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Lepiej zamiast astabilny poszukaj monostabilny (10x więcej wyników). 
		
		
		
		
		
		
		
	Ale wytłumaczcie mi jakie jest zadanie takiego przełącznika? Wydaje mi się, że pompa pracuje tak długo po włączeniu zapłonu dopóki nie powstanie odpowiednie ciśnienie. Przynajmniej ja tak mam. Ale to nie Africa  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Jaki świeży jaki świeży ?? 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,729
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
W Afryce pracuje tylko przy włączonym silniku ..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Hubert  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sorki, że tak drążę temat ale LC8 ma podobną pompę a więc równie awaryjną i warto wiedzieć jak najwięcej.  
		
		
		
		
		
		
		
	We wszystkich znanych mi rozwiązaniach z pompą, jest ona włączana na chwilę po włączeniu zapłonu np na 1 - 2 sekundy (u mnie to wyraźnie słychać, zwłaszcza jak moto długo stało albo leżało  ). Później jest włączana przy próbie rozruchu czyli kręceniu rozrusznikiem no i cały czas w trakcie pracy sinika.Z całym szacunkiem ale wydaje mi się, że włącza się najpóźniej przy kręceniu rozrusznikiem. Przecież trudno uruchomić silnik przed podaniem paliwa...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Złocieniec 
					
				
				
					Posty: 322
				 
Motocykl: 2xRD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak, działa już przy uruchomieniu rozrusznika bo jest sterowana z modułu zapłonowego.Nie działa po włączeniu samego zapłonu a takie rozwiązanie jest dobre w przypadku gleby lub długiego postoju-stąd pomysł o uruchamianiu pompy na krótko jeszcze przed odpaleniem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez PawelZDR : 27.11.2008 o 11:24  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tak działa pompa w waradero, tj robi tyk tyk  po załączeniu zapłonu, przed odpaleniem rozrusznika. dlatego wiadro nawet jak wyjeździmy wache do końca zapala po wlaniu choćby 0,2L benzyny i zapala na dotyk po staniu w garażu całą zime.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
| 
			
			 Jaki świeży jaki świeży ?? 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,729
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Gdy kręcimy rozrusznikiem to silnik się "kręci"  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Hubert  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No teraz wszystko rozumiem.  
		
		
		
		
		
		
		
	Czy nie lepiej zamiast przycisku, zrobić to tak jak w innych konstrukcjach czyli zastosować przekaźnik czasowy? Ustawić na 2 sec po włączeniu zapłonu i działa. A zawsze można kilkakrotnie włączyć i wyłączyć zapłon ale ja nigdy nie miałem takiej potrzeby. Podaje link do przykładowego przekaźnika. http://allegro.pl/item484027576_prze...iwersalny.html Ten akurat jest za duży ale nie mam czasu teraz szukać. pzdr.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Jak tak to mi sie zaczyna to podobac  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 Jaki świeży jaki świeży ?? 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,729
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A może taki ? 
		
		
		
		
		
		
			http://allegro.pl/item492027108_prze...pa_paliwa.html Chociaż z drugiej strony to chyba wolałbym chyba jednak jakiś przełącznik bo lubię mieć kontrolę nad tym co robię  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Hubert Ostatnio edytowane przez hubert : 27.11.2008 o 16:13  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |