![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Konczac temat o wersji R dodam talko,ze sprzeglo chodzi w nim bardzo lekko i plynnie.Biegi wskakuja bez najmniejszego szarpniecia,blokowania sie i jakiegokolwiek halasu.Nie odczuwalem zadnych szarpniec lancucha.Fakt,ten przelacznik migaczy nie zachwycil mnie,podobnie jak GS-ie.Wyswietlacz biegow jest bardzo pomocny i czytelny.Dokladajac grzane manetki mamy moto gotowe na chlodniejsze dni.Faktycznie czuc,ze jest cieplej na lewym udzie,ale bez przesady,jak ktos to gdzies opisywal.Jest poprostu troszeczke cieplej,ale w zadnym wypadku nie goraco.Zastanawia mnie tylko sprawa z oponami.Sa one bezdetkowe z jak sie domyslam indeksem predkosci do ilus tam.Nie wiem jak bedzie wygladala sprawa zamiany ich na kostki.Czy wystarczy nakleic w miejscu widocznym dla kierowcy naklejki ograniczenia predkosci do indeksowej?Tak robilem w 990-tce i byl spokoj.Druga rzecz to czy da sie uzywac dentek?Otwory w obreczy z tego co wiem na wentyl do bezdetkowych sa inne niz na wentyle w dentkach.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 19:47 |