![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() nikt tu nie ma szklanej kuli Kolego - trza sprawdzić kompresję, odkręcić kolektory obejrzeć wyloty i trzonki zaworów. ogólnie pierdolenia trochę jest ale JEDEN litr na 200km to jest bardzo dużo oleju i jeśli nie ma wycieków to nie sądzę aby był pobierany przez uszczelniacze. stawiam na przegrzanie i nie przejmuj się tym, że znasz tego kto jeździ tym moto dzisiaj. jak go kupisz to on może przestać znać Ciebie. ewentualnie koszty weryfikacji więzów znajomości podał Madafakakinges powyżej. pośpiech jest wskazany tylko przy łapaniu pcheł. matjas p.s. weź uzupełnij profil to może ktoś Ci będzie w stanie pomóc i doradzić. teraz kupujesz moto chujwigdziezachujwiile podejrzewasz jedynie, że to jest okazja a okazja to jest jak sąsiad wyjedzie a sąsiadka jest przed trzydziestką i po winie, jeśli wiesz co chcę powiedzieć ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 08.08.2013 o 19:25 |
|
![]() |
![]() |