![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Posty: 137
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 44 min 57 s
|
![]()
A nie nie, to moto mojego kumpla.
Sprzęgło poszło w drobny mak. Jakiś amator przykręcił kosz sprzęgłowy zbyt długimi śrubami, co spowodowało, że aluminiowy korpus w który wkręca się śruby, zwyczajnie się skantował i puścił na jednej śrubie. Kawałki aluminium zaczęły fruwać po silniku, dostały się w okolice cięgna biegów i łożyska. Efekty widać na zdjęciu. Co ciekawe, moto chodziło, sprzęgło jak ta lala, wszystkie tarcze jak nówki. Ale to jest nic...gdybyście zobaczyli głowice. Wałki dostały temperatury i zeżarły łoża, opiłków jak w tokarni..krzywki jak byś dłutem po nich napier..mostki, tragedia.A moto chodziło cały czas!! JEDYNY powód dla którego silnik poszedł na stół to niepokojące stuki podczas pracy. A tu takie niespodziewajki.. Ale do brzegu...w takim układzie luz na tym wałku jest przewidziany ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
poglądowy wałek | Mallory | Rama, zawieszenia, napęd | 40 | 15.11.2013 10:23 |