| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jul 2013 
				
					
				
				
					Posty: 3
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 godz 26 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem ostatnio ciekawy przypadek z regulatorem napiecia w Hondzie CB 500 a mianowicie regulator grzał mi się od kad kupiłem motocykl, dostawał takiej temperature z nie dało się go totknąć ale do puki jeździłem w miarę chłodne dni to wszystko działało do puki nie zrobiłem przylaszczki  w gorący dzień 35C...  Okazało się ze regulator spalił się tak ze ładował akumulator ponad 20V, wywaliło korki i cały elektrolit wyparował... . Olałem to ze sie tak przegrzewał a teraz nowy akumulator i regulator będzie mnie kosztował 300zł i tak dobrze ze w tedy nie miałem podpiętej nawigacji GPS bo i ją może by spaliło, nie wiem jedynie dla czego przy takim ładowaniu nie wywaliło żadnego bezpiecznika.... . Teraz mam zamiar wywalić te kostkę jak radzicie i zlutować bez pośrednio regulator z kablami i pomyśle nad założeniem jakiegoś radiatora nawet z karty graficznej mam taki to może się do tego nada, i z tym Woltomierzem to też dobra sprawa by zamontować... .  
		
		
		
		
		
		
		
	Więc doradzam wszystkim komu bardzo się grzeje regulator niech nie olewa tego tylko niech spróbuje to jakoś usprawnić pozdr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |