Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.11.2008, 13:20   #10
Pawel_z_Jasla
 
Pawel_z_Jasla's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
Pawel_z_Jasla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 11 min 23 s
Domyślnie

No więc tak to na dzisiaj wyglada:





Nie jest to jeszcze specjalnie imponujące ale efekty powoli już widać. Przód spasowany i poustawiany /zawias Kayaba 46 mm. z pełna regulacją/, kiera o zmienny przekroju Pro-Taper, koło przeplecione na felge 1,65. Tył złożony, amor z Lc4 ale sprężyna choć wygląda na oryginał jest nieco dłuższa i mocniej „poskręcana”. Spasowanie amortyzatora jest pewnym problemem, trzeba użyć przy górnym mocowaniu Boscha i wyciąć około 1,5 cm. miejsca w uchwycie ramy ale w miejscu gdzie nie ma to dla wytrzymałości samego mocowania najmniejszego znaczenia. Przy dolnym mocowaniu należy opracować pewien system pozwalający na swobodna pracę sworznia i zmieszczenie tego wszystkiego pomiędzy „podciągami” dźwigni w taki sposób aby przy maksymalnych dobiciu nie „ścięło” lub nie zblokowało zawieszenia /rozwiązanie tego technicznego elementu pozostaje tajemnicą, w końcu za coś pić trzeba więc chętnych poproszę na a hehehehehe – tak po prawdzie to po prostu bez fotek tego nie rozkminisz a Ja ich po prostu zapomniałem dziś zrobić/. Generalnie sprawa osadzenia Amora z Lc4 w RD03 jest opracowana i już „stestowana”, teraz jedynie pozostaje wykonanie prób terenowych ale wstępne oględziny i testy pozwalają na pozostawanie w tej kwestii optymistą. Na tyle siedzi już zapleciona na piaście z Trampka felga 18” /zaletą tej piasty jest to, iż można do niej założyć zębatkę 52 a w oryginalnej piaście z RD04 – RD07A nie założysz nic ponad 48/. Co do sprawy tylnego hebla i aku to powiem, że w RD03 amor z Lc4 mieści się bez mydła choć pompę hebla trzeba wywalić na zewnątrz lub zdrobnić tak jak w moim przypadku czyli założyć inną /czytaj nieco „niższą” czy też „krótszą”/. W każdym razie prace postępują i mam nadzieję, że kole stycznia księżniczka będzie prawie gotowa /piaskowanie i malowanie ramy oraz prace wykończeniowe polegające na nadaniu jej zewnętrznej politury pewnie pozostawię na przyszły rok jak testy techniczne zostaną pomyślnie zakończone/ - POZDRAWIAM
Pawel_z_Jasla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
zawiecha na tył z pełną regulacją !!! zibiano Rama, zawieszenia, napęd 9 21.01.2010 20:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.