![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 11 min 23 s
|
![]()
No więc tak to na dzisiaj wyglada:
![]() ![]() Nie jest to jeszcze specjalnie imponujące ale efekty powoli już widać. Przód spasowany i poustawiany /zawias Kayaba 46 mm. z pełna regulacją/, kiera o zmienny przekroju Pro-Taper, koło przeplecione na felge 1,65. Tył złożony, amor z Lc4 ale sprężyna choć wygląda na oryginał jest nieco dłuższa i mocniej „poskręcana”. Spasowanie amortyzatora jest pewnym problemem, trzeba użyć przy górnym mocowaniu Boscha i wyciąć około 1,5 cm. miejsca w uchwycie ramy ale w miejscu gdzie nie ma to dla wytrzymałości samego mocowania najmniejszego znaczenia. Przy dolnym mocowaniu należy opracować pewien system pozwalający na swobodna pracę sworznia i zmieszczenie tego wszystkiego pomiędzy „podciągami” dźwigni w taki sposób aby przy maksymalnych dobiciu nie „ścięło” lub nie zblokowało zawieszenia /rozwiązanie tego technicznego elementu pozostaje tajemnicą, w końcu za coś pić trzeba więc chętnych poproszę na ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zawiecha na tył z pełną regulacją !!! | zibiano | Rama, zawieszenia, napęd | 9 | 21.01.2010 20:54 |