![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 | |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]() Cytat:
Nie ten luz ![]() Zdejmij lancuch i sprawdz, poruszajac zebatka, czy się kiwa na walku (oczywiście na nowej lub z niewielkim przebiegiem). Generalnie walek wygląda dobrze, widać, ze nowy już nie jest, ale tez nie ma tez co panikować. Gdybys jednak chciał usztywnic to polaczenie, to proponuje patent z Loctite (opisany rzez Hansa). P.S. Zabezpieczenia zębatki tez się okresowo wymienia.
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
|
![]() |
![]() |
Tags |
wałek , zadwczy |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? | tomozdyn | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 28 | 12.07.2017 07:46 |
Wiek opony - legenda miejska | hubert | Hamulce, kola, opony | 50 | 18.01.2014 17:10 |