| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#51 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1. Bartol
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#52 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: Chodzież 
					
				
				
					Posty: 11
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No niestety ale problemy z tymi manetkami nie skończyły się. 
		
		
		
		
		
		
		
	Po naładowaniu się aku (po ok.5-10min. jazdy) wyłączają się! Potem wprowadzam Afre do garażu i grzeją na wyłączonym silniku przez 5 min. Rozumiecie to? Napięcie na postoju mam 12,6V a przy pracującym silniku i włączonych manetkach miałem 13,5V. Jutro pomierzę jeszcze raz bo już mnie to wk..wia, żeby się tyle p.....lić ... Jeszcze wyjechałem na test w letnich rękawiczkach, morda się śmieje bo ciepło w łapy a tu nagle koniec grzania i po powrocie szara rzeczywistość - zgrabiałymi łapami nie mogę odpiąć sobie kasku...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#53 | |
| 
			
			 no... może trochę niezdecydowany 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: koło Mszczonowa 
					
				
				
					Posty: 588
				 
Motocykl: już nie Afri, R1200GS + Franza DRZta 
Przebieg: rosnący 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 12 godz 37 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Prowadź motocykl tak, jakbyś chciał żeby to robiły Twoje dzieci...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#54 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2005 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,988
				 
Motocykl: RD07a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Hondowskich nie warto. Miałem, wartają tyle co wszyskie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik)  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#56 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Nov 2008 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 2
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam wszystkich Afrykanerów z Forum VFR-OCP!  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Postanowiłem przyłączyć się do tematu, bo tak się składa, że mamy u siebie podobne problemy z minetami Oxforda! Objaw ten sam, po włączeniu silnika jak chodzi na obrotach na ssaniu dioda zaświeci na chwile, a po chwili manety padają, bez mrugania, tylko buum. Na zgaszonym chodzą jak złoto. Po zagrzaniu silnika chodzą ok, ale każdy nawet minimalny ruch manetą powoduje ponowne wysranie się sterownika. Wczoraj robiłem testy z miernikiem i problem polega na tym, że manety wyłączane są przy za dużym ładowaniu. U mnie ładowanie na zagrzanym silniku jest na poziomie ok 14V na światłachmijania, 13,8 na długich, przy okręceniu manety ładowanie dobija do 14.8 i dalej nie idzie. Pytałem w serwisie ponoć ładowanie jest w porządku, nie ma żadnych skoków napięcia itp., poza tym forumowicze podobne notują u siebie ładowania w tym modelu. Po zbadaniu okazuje się, że manety odłączają się przy ładowaniu powyżej 14.75 Druga sprawa, chcieliśmy sprawdzić ile amper ciagna manety, przez co w obwod wpielismy miernik ( po - ) przy zgaszonym silniku. Co sie okazalo z wpietym miernikiem manetki wogole nie odpalaja, tzn na chwile dioda sie zapali po czym gasnie. Czy ktoś wie OCB? Dlaczego wpiecie miernika wywala odrazu manetki   PS - Na zgaszonym moto manetki bez problemu działają, po włączeniu czego się da gdy napięcie spada do 11,5V nadal bez problemu działają!   Minety to oxfordy z postranym sterownikiem +/-, podpięte bezpośrednio do aku. Moje zapytanie takie, czy warto kompinować jakiś rezystor który zmiejszy ładowanie na manety do poziomu np 14 i ni wiecej, wyje..ac je na gwarancje, czy tez rozbebeszyc sterownik i probowac cos lutowac? Byłbym wdzieczny za jakies rady! Pozdrawiam, Piotras Ostatnio edytowane przez Piotras : 14.11.2008 o 13:24  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#57 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem Oxforda w moim KLV... działały rewelacyjnie... pokrętło wystarczało ustawić na 1/4 zakresu i mimo grubych rękawic  grzały w łapy jak dzikie... gdybym ustawił na full pewnie by się stopiły..  
		
		
		
		
		
		
		
	  Podłączone były bezpośrednio do akumulatora , więc trza było pamiętać o wyłączeniu ich po zakończeniu jazdy, w przeciwnym razie aku się wypompuje.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#59 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ok. można za 3zł kupic taki maly scalak co nie daje wiecej jak 12v. mam takie cos wmontowane w zapalniczke po tym jak mi spaliło dwie oryginalne ładowarki noki. 
		
		
		
		
		
		
		
	zamawiam w poniedzialek oxfordy. biore 3 sztuki bartol ronin rambo. jak cos czekam na info  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| inne cóś Cagiva Canon 500 ..pytanie o opinie | puntek | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 06.05.2011 21:19 |