Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.05.2013, 12:52   #4
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mihoo Zobacz post
miałem taki przypadek że napięcie 12,6V przy włączonych światach, po wyłączeiu świateł 13,9V. Taka sytulacja trwała ok 2-3 minut. Potem wszytsko wróciło do normy. Narzie się nie powtórzyło ale czy to początek padania regulatora?

pozdro
Jeśli to nie wina niedoładowanego aku. to sugeruję sprawdzenie/wyczyszczenie kostki od przekaźnika rozrusznika .

Sprawdzić stan konektorków w kostce .
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerywacz kierunki - zamiennik. chomik Układ elektryczny i zapłonowy 42 28.05.2014 19:52
Problem z pradami... wszystko nagle gaśnie. iwan Układ elektryczny i zapłonowy 9 29.08.2009 11:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.