![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,333
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 2 godz 4 min 42 s
|
![]()
Właśnie kwestia tego miejsca w RD03/04 i zespolona regulacja.
Pisząc o zewnętrznej regulacji miałem na myśli tak jak oryginalnie jest w AT. Wspominając o progresach byłem już po rozmowie z Adagiio, jaki właśnie je zalecał. Zobacze co pokażą oryginalne sprężyny, ale obawiam się, że prędzej czy później założe odpowiednie pod mase AT. Zawieche wyrwałem za dobre pieniądze wraz z zaciskiem i tarczą i kołem więc się nie przejmuje nawet wydaniem kolejnych 800 na sprężyny Wilbertsa. Przerabiać praktycznie nic nie musze w sztycy, inne łożyska zakładam i mam spokój. Dla potomnych mają one jedną wadę, mianowicie jeden zacisk. W moim przypadku nie trace tarczy bo mam też teraz jedną tarczę. Z czasem rozwojowo chce iść i 320mm tarcze od SM wsadzić na przód co w zupełności wystarczy.
__________________
Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam... |
![]() |
![]() |