![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 36 min 12 s
|
![]()
Adagio ma Wilbertsa zaś w temacie Amora od Lc4 mogę powiedzieć tyle:
- Sambor ma raczej ten Amor od Lc4 w RD07 /tak wynika z fotek na których rama jest ewidentnie od modelu RD07/ - w RD04 i RD03 problemem jest sprawa akumulatora, który nieco przeszkadza /nie bardzo mieści się tam zintegrowany w przypadku Lc4 z Amorem zbiornik gazu/ choć po niewielkiej modyfikacji mocowania aku jest to do zrobienia - w RD04 i RD03 amor ten po „nieznacznej” modyfikacji ramy powinien wejść również odwrotnie czyli zbiornik gazu od strony pompy paliwa /pompę trzeba zastąpić podciśnieniową i zrobić nieco miejsca/ - temat montowania amorka WP od Lc4 w RD03 przerabiam aktualnie a o wynikach zamelduje /jak się nie da to za przykładem Adagia zamówię Wilbertsa/ - nie bardzo wiem o co Ramirezowi chodzi z ta „zewnętrzną” regulacją ale pewnie o dostęp do pokrętła /moim zdaniem regulacja z LC4 jest w zupełności wystarczająca a to, że nieco ukryta i gorzej dostępna ma dla mnie zupełnie marginalne znaczenie – Amor po kilku próbach ustawiasz raz pod swoje wymagania i w zasadzie więcej nie ma po co kręcić więc ta zewnętrzną gałka raczej daje image niż jest przydatna, no chyba, że ktoś często zmienia konfiguracje w jakiej lata czyli np. raz solo a raz z plecaczkiem i pełnym pokładem, mnie to już nie grozi bo plecaczek w kwestiach wspólnych podróży odmówił „współpracy” znaczy się woli bardziej komfortowo a ja offowo - kwestie sprawdzania się Amora od LC4 w Afri najlepiej jak omówi Sambor bo w końcu on już chyba wie jak to jest - progresy /przynajmniej te dedykowane do Afri/tak jak napisał Rambik do offu nadają się tak jak gumofilce na bal prezydencki /prędzej wybije ci kiera zęby lub kogel mogel z jajek zrobi kanapa niż nauczysz się z tym latać - Marzochi Magnum 50 mm. to chyba najlepsza zaniecha do AT ale dość ciężko osiągalna za rozsądną kasę, mam wrażenie, że montowanie tak drogiego elementu to przerost formy nad treścią /Afri i tak ma swoje obiektywne ograniczenia więc efekt może być podobny do wyniku jaki da zamontowanie odrzutowego silnika w Trabancie/ - gdybym miał nadmiar kasy to na 100% zamontował bym Ohlinsa na tył i Marzocchigo na przód z tym jednak że mi to raczej nie grozi Zdrowia życzę - jak ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenia z mocowaniem amora LC4 w Rd03 ewentualnie innych koncepcji "uterenowienia" Afri to czekamy |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zawiecha na tył z pełną regulacją !!! | zibiano | Rama, zawieszenia, napęd | 9 | 21.01.2010 20:54 |