![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 | |
![]() |
![]() Cytat:
W Twoim przypadku sugeruję jak wyżej pisałem gdyż tracisz prąd na odcinku od złączenia kabla przedniego i tylnego pod zbiornikiem (może być tez to polączenie pod siedziskiem) do żarówki. Spróbuj dostać się do tego łącza i sprawdzić czy tam dochodzi prąd. Odłącz też przy klamce podłączając probówkę lub żarówkę bezporednio do kabli przy obu czujnikach i sprawdź czy dochodzi prąd oraz czy przechodzi przez czujniki rozpinajac pierwsza kostkę za czujnikiem. Może to być też kostka przekaźnika pod kierownicą do której idzie kabel. Kabel masz koloru żółto zielony i czarny jesli masz rd04. Ostatnio edytowane przez bouli : 12.04.2013 o 07:45 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Brak świateł przód. | wieczny | Układ elektryczny i zapłonowy | 20 | 09.09.2011 11:52 |
STOP co o tym sądzicie? | Kazmir | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 05.03.2011 07:23 |
Światła STOP, Givi Maxia. | wieczny | Wszystko dla Afryki | 12 | 15.10.2010 11:05 |
Hamuję przodem i stop się nie świeci. Dlaczego?? | BIAŁY | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 09.09.2010 12:12 |