Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.04.2013, 20:14   #5
KML
 
KML's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
KML jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
Domyślnie

Te zaworki są do łatwego upuszczania ciśnienia z zawieszenia.
Stosuje się je głównie w crossówkach gdzie zawias upside down ma duży skok i non stop pracuje w extremalnych warunkach.
Pracując zasysa jakby powietrze do środka lag, po każdym treningu zalecane jest spuszczenie ciśnienia gdyż może się ono wytworzyć takie, że uszkodzi uszczelniacze zawieszenia.
Oryginalnie w wyczynowych zawieszeniach są od góry takie małe śrubki miedziane, zamiennie zamiast nich zakłada się takie zaworki , spuszczasz wtedy powietrze wciskając kapturek zaworu zamiast za każdym razem wykręcać śrubę, która po pewnym czasie się i tak zetnie.

Miałem te zaworki w CR-ce i teraz do Kata tez sobie kupiłem

Przez tez zawór nie da się nic pod pompować , służy tylko do spuszczania ciśnienia.
__________________
BMW R1150R
Jawa 250 353 `58r
KML jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Buzer-czy jest sens? Dzymy Archiwum 24 26.01.2013 09:15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.