Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.04.2013, 21:10   #13
aciu
 
aciu's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 800
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
aciu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
Domyślnie

wyjdę na debila


podłączyłem + do - a - do + i sru...wiem że taki błąd to życiowa porażka...ale w każdym aucie masz dodatkowe kable podpięte pod + a u mnie pod - jest podpięty woltomierz...znaczy się był bo już się zjarał

Pośpiech...pośpiech...pośpiech...słońce...pośpiech

Zachowajcie powagę sytuacji...mam spalony woltomierz, obrotomierz i moduł...no i styki w pompie ale to rejczel nie od tego...a co jeszcze to się zobaczy :/

dzięki za zrozumienie :P
aciu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Padnięty obrotomierz maeco Układ elektryczny i zapłonowy 16 31.08.2015 17:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.