Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.02.2013, 14:06   #7
sowizdrzal
Turysta DualSport
 
sowizdrzal's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
sowizdrzal is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
Domyślnie

Zawsze staram się dobierać tylną oponę taką jak przednia albo trochę mniej agresywną niż przód.
Gdyby tył był bardziej agresywny niż przód, może się zdarzyć (i zdarza się), że motocykl ma napęd,
ale nie trzyma kierunku, więc uślizg przodu gotowy.

Mój ulubiony niegdyś zestaw to K-60 tył i TKC80 przód.
Teraz w xt660z (ok. 220kg) mam tył E-08 (!) i przód TKC (kombinacja z przypadku w warunkach podróżnych).
Też robi fajnie na szutrach i gruntówkach.
Ale ,,odwrotnie'' na pewno bym nie założył
__________________
Sowizdrzał
KTM 750 6T
Nie wierz, nie bój się, nie proś!
sowizdrzal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Opony - Dunlop Trailmax TR91 Król Złoty Wszystko dla Afryki 13 06.11.2011 11:42
Jaki przekaźnik? amnonim Układ elektryczny i zapłonowy 3 04.11.2009 13:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.