![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
Turysta DualSport
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
|
![]()
Zawsze staram się dobierać tylną oponę taką jak przednia albo trochę mniej agresywną niż przód.
Gdyby tył był bardziej agresywny niż przód, może się zdarzyć (i zdarza się), że motocykl ma napęd, ale nie trzyma kierunku, więc uślizg przodu gotowy. Mój ulubiony niegdyś zestaw to K-60 tył i TKC80 przód. Teraz w xt660z (ok. 220kg) mam tył E-08 (!) i przód TKC (kombinacja z przypadku w warunkach podróżnych). Też robi fajnie na szutrach i gruntówkach. Ale ,,odwrotnie'' na pewno bym nie założył ![]()
__________________
Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Opony - Dunlop Trailmax TR91 | Król Złoty | Wszystko dla Afryki | 13 | 06.11.2011 11:42 |
Jaki przekaźnik? | amnonim | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 04.11.2009 13:42 |