Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.02.2013, 21:21   #11
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,424
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 2 dni 3 godz 20 min 28 s
Domyślnie

Mój LC4 620 EGS 140kg szedł nawet z 4 na koło przy 100km.h jak się dobrze szarpnęło. Przełożenia 16/42 czyli do 180km/h szło go rozpędzić.
Z 1,2,3 z samego gazu. Z 4 na stojąco z gazu. Przy przełożeniach 16/47 szedł z każdego biegu z gazu nie zaleznie od pozycji kierowcy.
Miałem gaźnik dell'orto + dysze od SC (główna 195, oryginalnie było 155)+ wydech HXC + otwarty filtr powietrza.

ADV ma cięższy przód ale w zależności od przełożeń z 2 i 3 trójki spokojnie powinien iść. Jak chcesz z wyższych biegów aby szedł należy: założyć KEIHINA + głowicę HF + wydech przelot i masz jakieś 60KM. Jak coś to mogę podrzucić co należy zrobić aby mieć 78KM i 78Nm, ale to już $$ Tyle wycisnęło ABP z silnika 660cm3.
Zmiany na 78KM to:
- zawory 33 i 38mm
- inne sprężyny zaworowe
- 45mm gaźnik MIKUNI
- filtr KN
- nowy komplety wydech wyścigowy
- odelżony wał
- chłodnica oleju

Domowy i sposobami myślę, że 65KM jest do osiągnięcia przy wymianie gaźnika, kompletnego wydechu, otwarcia filtra powietrza, głowica HF.

Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 06.02.2013 o 21:28
lukasz_vip jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.