Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.02.2013, 18:14   #2
lortprodisz
LOŻA SZYDERCÓW
 
lortprodisz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: LEGNICA
Posty: 359
Motocykl: RD07a
Przebieg: 9999999
Galeria: Zdjęcia
lortprodisz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 12 godz 15 min 51 s
Domyślnie

jak bezpiecznik pali to znaczy ze pobieraja wiecej pradu niz powinne, to brzeczenie to generator pwm sterujacy tranzystorem mocy . mozliwe ze masz kabel ułamany przy samej manetce ktory robi zwarcie - z tego co pamietam szeregowo spirale grzejne były podłaczone
lortprodisz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jak mieć ciepło w łapy, bez grzanych manetek wieczny Wszystko dla Afryki 38 17.07.2014 17:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.