Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.02.2013, 20:04   #16
Scorpi
 
Scorpi's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
Scorpi is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
Domyślnie

Dokładnie masz zwezone na 50 km.
Miałem to u siebie. Wyciągasz ta swiecącą okrągłą blaszke i dremelkiem usówasz nadmiar gumy w której była blaszka do pełnego przelotu. Po tej operacji nawet nie musiałem nic regulować. Spalanie bez zmian a afri zaczeła zwawo iśc na koło. BArdzo odczuwalna róznica z dołu. Możesz równiez zmienic krućce na otwarte ale rozwiercajac wyjdzie taniej no i masz orginalne.

Ostatnio edytowane przez Scorpi : 04.02.2013 o 20:07
Scorpi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wkręcane krućce do synchronizacji Vooytas Regularne czynności serwisowe 41 04.05.2014 14:26
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 rambo Rama, zawieszenia, napęd 5 29.07.2008 01:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.