![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
|
![]()
Dokładnie masz zwezone na 50 km.
Miałem to u siebie. Wyciągasz ta swiecącą okrągłą blaszke i dremelkiem usówasz nadmiar gumy w której była blaszka do pełnego przelotu. Po tej operacji nawet nie musiałem nic regulować. Spalanie bez zmian a afri zaczeła zwawo iśc na koło. BArdzo odczuwalna róznica z dołu. Możesz równiez zmienic krućce na otwarte ale rozwiercajac wyjdzie taniej no i masz orginalne. Ostatnio edytowane przez Scorpi : 04.02.2013 o 20:07 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wkręcane krućce do synchronizacji | Vooytas | Regularne czynności serwisowe | 41 | 04.05.2014 14:26 |
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 29.07.2008 01:05 |