| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,409
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 43k+ 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W poprzedni weekend, bylem na krotkiej wycieczce pod zapore na Dixence (podobno najwyzsza na swiecie?),  
		
		
		
		
		
		
		
		
			w ogole pieknie oraz zakretasy ciasniejsze niz osemka na egzaminie! Caly podjarany szykowalem sie do zamykania opon, przycierania podnozkow i innych glupot, gdy nagle SZOK!, HORROR! przerazliwy zgrzyt blachy... Stanalem na prostym odcinku, ogladam, a to boczna krawedz michy pod silnikiem przytarta! Voila, dowod na przeciwskret, nie? Fajnie bylo ![]() ![]() Fotki czesciowo, przepraszam, z komorki: ![]() Jedzie sie zboczem takiej fajnej doliny. Plusem sa piekne widoki i wioseczki po drodze = jedzenie i picie   Minusem jest to, ze dolina zapora sie konczy i drogi dalej nie ma. Nawet na druga strone doliny nie bardzo sie da... Tam zaraz za kraweznikiem jest obryw.![]() W dolinie camping, a, jakby bylo za spokojnie, kolo campingu pasa sie byki: ![]() Odcinek do przycierania podnozkow: ![]() Droga pod sama zapora. Niestety ostatnie kilkaset metrow trzeba przejsc albo przejechac kolejka   co dyskwalifikuje trase jako "motocyklowa". Podejscie piekne i latwe.![]() Widok na druga strone, czyli na jezioro. Jak ktos umie robic panoramy, to ja poprosze o rade.:  
		Ostatnio edytowane przez samul : 26.10.2008 o 23:25  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gdzie płyta? Gdzie zapora? Jedno zdjęcie...? 
		
		
		
		
		
		
			Hellloooooooouuuu  !!
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,409
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 43k+ 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zdjecia za chwile, bo musze troche je "podciagnac". Czas chyba zmienic aparat, bo sie konczy :/ 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Miejsce z lotu samolotu: http://map.search.ch/valdes-dix http://maps.google.ch/maps?f=q&hl=de...&g=dixence,+ch http://www.panoramio.com/photo/4339149 Ostatnio edytowane przez samul : 26.10.2008 o 20:26  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			samul ja też preferuje twoje foty. Sam jestem ciekaw  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam michoo  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fajosko  
		
		
		
		
		
		
			 . Szwajc potraktowałem w tym roku po macoszemu. Mam nadzieję nadrobić w przyszłym roku  .
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,409
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 43k+ 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Problem ze Szwajcem jest taki jak z kazda kraina gorska. Nie ma nieciekawych dolin i gor, na ktore nie warto wejsc! Trzeba wybierac. A jeszcze te trasy mozna potraktowac albo turystycznie na spoko, albo wyczynowo pod katem winkli i przeleczy... Jedno co dobre, ze to Alpy i odleglosci sa w dziesiatkach i setkach kilometrow, a nie w tysiacach. Jak sobie pomysle o "grupie himalajskiej"...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2005 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,988
				 
Motocykl: RD07a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			głupia sprawa, nie bylem w Alpach motocyklem.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 świeżym warto być:) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: DWR 
					
				
				
					Posty: 1,242
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 13 godz 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wiem, że mając Afrykę w głowie, powinno się potraktować te trasy tranzytowo. 
		
		
		
		
		
		
			I że lepiej przyczepa i takie tam, bo szkoda czasu Ale za każdym razem(czyli dwa  ) wyobrażałem sobie pokonywanie tej drogi motongiem,i nie jestem pewien, czy rozsądek weźmie górę  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam Pan Bajrasz ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak to tranzyt  
		
		
		
		
		
		
			 ? A wiecie jak AT pięknie tnie zakręty? Luuuudzie  . Części widoków kompletnie nie pamiętam, bo byłem w trybie lewy tnij, dokręć 2, wrzuć 3, pod czerwone, hamuj, redukcja, klejenie zawiechy na wejściu, winkiel, gaz, czerwone, 3ka, hamuj... Coś pięknego  . Alpy nada poprawić. I to nie raz. Ale już spokojniej - nie całe dookoła, a góra dwa kraje w 10 dni.Samul dobrze prawi. Tam się człowiek nie nudzi  . I nie ma pudła z fajnymi trasami. Wystarczy znaleźć serpentyny na mapie i jechać.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Tankbag - czyli właściwie co? | koszi | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 28.05.2013 10:20 |