Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.11.2012, 20:00   #3
KML
 
KML's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
KML jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
Domyślnie

Miałem kiedyś podobny problem w Aprilli RX , sprawdź połączenie przewodów z cewkami.
U mnie były na jednym z lutów jakieś mikro pęknięcia od wibracji, jak moto było zimne to zwierało jak się rozgrzało to przestawało kontaktować i iskra zanikała.
Zlutowałem to na nowo i było OK.
__________________
BMW R1150R
Jawa 250 353 `58r
KML jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Znikająca iskra w xlv750r bioly2500 Układ elektryczny i zapłonowy 4 02.12.2011 23:26
Iskra, a raczej jej brak. Robertbed Układ elektryczny i zapłonowy 3 05.11.2009 23:13
Czy iskra na obu świecach jest idealnie w tym samym momencie? Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 25 15.04.2009 14:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.