![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#38 |
Administrator
![]() |
![]()
Obecnie dojeżdżam już trzecią 150/70.
Generalnie da się latać,ściśnięcie przez felgę powoduje brak możliwości zamknięcia( wpierw nastąpi poślizg), przy dużych pochyleniach pow. styku z asfaltem mniejsza niż na np. 140 co może spowodować uślizg w ekstremalnej sytuacji , ma tez dużą zaletę: zdecydowanie mniejsze ryzyko uszkodzenia felgi oraz możliwości jazdy bez powietrza bez najmniejszych skutków dla dętki i felgi. Osobiście wracałem 70km na tylnym kapciu dochodząc na prostych nawet pod 100km/h, winkle wolniej bo lekko woziło.W serwisie moto co mi demontowali oponę nie mogli uwierzyć że bez wiatru jechałem i nie ma żadnych tego śladów. Następną oponę zakładam 140 , zobaczymy jaka będzie różnica.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 12.10.2008 o 10:27 |
![]() |
![]() |