Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.10.2008, 01:06   #35
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

założyłem 150 do AT co mi została z viadra jak zakładałem do niego pilot road.
1.komfort na minus ( bardziej tłucze na dziurach niz 140/80)
2. szerokość taka sama bo guma zawinieta mocno ( ogranicza felga 3,00")
3. motor lepiej sie składa na zakrętach ale dochodzi do walenia sie moto i przód ogranicza większy przechył.
4. lepsze pszyspieszenie ( mniejsza obwód koła) VS wieksze RPM przy danej predkosci ( plus + minus = 0)
5. w teren hujnia, tył ślisga sie po wszytskim (mniejszy styk opony z nawierzchnią)

resumując. tłucze, przewraca sie, wyje...
wieksza dostepnosc używanych, jak ktoś nie ma na nową 140/80 jest to jakieś wyjście. da sie jeździć.
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.