![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#35 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
założyłem 150 do AT co mi została z viadra jak zakładałem do niego pilot road.
1.komfort na minus ( bardziej tłucze na dziurach niz 140/80) 2. szerokość taka sama bo guma zawinieta mocno ( ogranicza felga 3,00") 3. motor lepiej sie składa na zakrętach ale dochodzi do walenia sie moto i przód ogranicza większy przechył. 4. lepsze pszyspieszenie ( mniejsza obwód koła) VS wieksze RPM przy danej predkosci ( plus + minus = 0) 5. w teren hujnia, tył ślisga sie po wszytskim (mniejszy styk opony z nawierzchnią) resumując. tłucze, przewraca sie, wyje... wieksza dostepnosc używanych, jak ktoś nie ma na nową 140/80 jest to jakieś wyjście. da sie jeździć. |
![]() |
![]() |