Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.10.2008, 14:51   #24
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,030
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 9 godz 43 min 13 s
Domyślnie

prawda jest taka, ze np.:
Mitas e-09 - rozmiar afrykanski tył - zalecana felga jest 3.5" zamiast 3.0 jak ma AT
Michelin Anakee - zalecana 3.0
Michelin Sirac - 2.75
Michelin T63 - 2.75
TKC 80 - 3.25 (chociaz pisza tez w innych miejscach, ze 3")

Zakladanie 150 to ... tylko i wyłącznie lans i nic więcej.
Empityczne doświadczenia ludzi z regionu, co bujają się na ciężkich i lekkich endurakach wskazują, że jeśli nie masz KTM 990 to nie ma sensu 150 zakladac. Pogorszysz sobie właściwości jezdne i wywalisz więcej kasy za opone niż to warte, nie wspominając, że trochę więcej siły AT potrzebuje aby rozpędzić się na takim kapciu a trakcja na asfalcie taka sobie ... (opinie nie moje, ja sam nie mam tyle doświadczenia).
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.