![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#24 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,030
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 9 godz 43 min 13 s
|
![]()
prawda jest taka, ze np.:
Mitas e-09 - rozmiar afrykanski tył - zalecana felga jest 3.5" zamiast 3.0 jak ma AT Michelin Anakee - zalecana 3.0 Michelin Sirac - 2.75 Michelin T63 - 2.75 TKC 80 - 3.25 (chociaz pisza tez w innych miejscach, ze 3") Zakladanie 150 to ... tylko i wyłącznie lans i nic więcej. Empityczne doświadczenia ludzi z regionu, co bujają się na ciężkich i lekkich endurakach wskazują, że jeśli nie masz KTM 990 to nie ma sensu 150 zakladac. Pogorszysz sobie właściwości jezdne i wywalisz więcej kasy za opone niż to warte, nie wspominając, że trochę więcej siły AT potrzebuje aby rozpędzić się na takim kapciu a trakcja na asfalcie taka sobie ... (opinie nie moje, ja sam nie mam tyle doświadczenia).
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |