Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.10.2012, 13:17   #5
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
Domyślnie

widziałem te ogłoszenie od kąd się pojawiło. problem z afryką jest taki, że rama nie przegina się typowo na główce ramy , tylko w paru miejscach. Sławnym takim miejscem jest okolica przedniego cylindra - gdzie już po lekkim strzale nie da się wykręcić korka od regulacji zaworu wydechowego na przednim garnku. Dodatkowo przekrój belki ramy w afryczce jest bardzo cienki - o czym niektórzy się przekonali spawając mocowania osłony silnika - raz dwa i dziura w ramie jak cholera..
Tak więc prostowanie ramy od afryki czy trampka wydaje się trudnym zajęciem - lepiej wymienić.
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Prostowanie gmoli Maks_waw Wszystko dla Afryki 25 01.05.2010 21:53
Prostowanie obręczy suchy Hamulce, kola, opony 5 24.11.2009 17:19


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.