![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
widziałem te ogłoszenie od kąd się pojawiło. problem z afryką jest taki, że rama nie przegina się typowo na główce ramy , tylko w paru miejscach. Sławnym takim miejscem jest okolica przedniego cylindra - gdzie już po lekkim strzale nie da się wykręcić korka od regulacji zaworu wydechowego na przednim garnku. Dodatkowo przekrój belki ramy w afryczce jest bardzo cienki - o czym niektórzy się przekonali spawając mocowania osłony silnika - raz dwa i dziura w ramie jak cholera..
Tak więc prostowanie ramy od afryki czy trampka wydaje się trudnym zajęciem - lepiej wymienić.
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Prostowanie gmoli | Maks_waw | Wszystko dla Afryki | 25 | 01.05.2010 21:53 |
Prostowanie obręczy | suchy | Hamulce, kola, opony | 5 | 24.11.2009 17:19 |