![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
![]() Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
|
![]()
Podrzuce kilka danych z katalogu Osrama:
------------------- moc - strumien swietlny(?) ---- czas pracy - xenony: Xenarc ---------- 35W / 85V 3200lm ± 15% ---- 1000-1500h - h. niebieskie: Night Breaker ---- 55W / 12V 1350lm ± 10% ----- 450-930h Cool Blue ----- 60/55W / 12V 1650/1000lm ± 15% 100-350h - h. klasyczne: Light@Day ------ 55W / 12V 1500lm ± 10% ------ 450-930h Silverstar ---- 60/55W / 12V 1650/1000lm ± 15% . 150-350h GIGANT ------ 60/55W / 12V 1650/1000lm ± 15% . 500-2400h (odporne na wibracje) - h. dla wariatow ![]() 64194 ------ 100/80W / 12V 2900/1500lm ± 15% - 75/150h W tej chwili jezdze z 2xH4 Silverstar w RD07a. Swiatlo daja "cieple biale", ale nie zolte. "Daja w wuj swiatla!" Jak sie spala, zmieniam na "giganty" ![]() Ciekawsza informacje znalazlem u dolu strony. To jest zaleznosc czasu pracy halogena od napiecia zasilajacego. Zgaduje, ze ponizej pewnego napiecia nie zachodzi ten tam jakis proces halogenowy(?), banki ciemnieja i zarnik sie wyzarza w tepie ekspresowym ![]() Tc at test voltage 13.2 V 150/300 h Tc at test voltage 13.5 V 350/1850 h Tc at test voltage 14.0 V 250/1250 h samul Ostatnio edytowane przez samul : 30.09.2008 o 12:48 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 13:44 |