| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Łęczyca 
					
				
				
					Posty: 220
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 godz 21 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam- ostatnio pojechała mi oryginalna żarówka H4 60/55 W taka niebieska co przyjechała w moim trampie z niemiec. Swieciła niezle. Załozyłem nową H4 zwykłą no i porażka - światło mdłe jak ze swiecy woskowej. Wypatrzyłem na allegro taki zestaw i mysle intensywnie coby zakupić 
		
		
		
		
		
		
		
	http://moto.allegro.pl/item440507455...er_gratis.html Jakie sa opinie forum - czy to sie sprawdza? Czy też trzeba zakładac chłodnice i spryskiwacze na reflektor?  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				
					
				
				
					Posty: 302
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Widziałem cos podobnego na stacji orlenu. Dwie żarówki H4 Philips-a. Philips reklamuje na opakowaniu że dają do 20% dłuższy strumień światła i chyba 50% jaśniejszy. Soczewki tych żarówek barwione sa na niebiesko. Dwie kosztowały 55 zł więc to chyba nie były xenony ale za to 5 razy tańsze a może też niezłe. ALe tego nie sprawdziłem, tyle co wyczytała.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Krk-NH 
					
				
				
					Posty: 381
				 
Motocykl: XT 600E stage 2 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 32 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wiec, 
		
		
		
		
		
		
		
	mialem takie cos w poprzednim moto (cbr) i powiem tak: pomnijając kwestie legalnosci a borąc pod uwage kwestie zasiegu, mocy, itd - warto.). bylem b. zadowolony. nie wiem tylko jak z zywotnoscia żarnika na dziurach (cóż, CBR z z asfaltu jnie schodzila) pozdr J  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mnie wk*rwia, że policja nie trzepie kasy na mądrych inaczej, mających takie gówna w światłach oślepiając kierowców z naprzeciwka. 
		
		
		
		
		
		
			Po cholere to ładować? Trwać w mylnym błędzie, że skoro lepsze światło, to lepiej widać...? Gówno prawda. W nocy oślepia, Ci z naprzeciwka widzą mniej i niebezpieczeństwo czołówki większe. Czasem na prawdę marzy mi się praca w policji na jakimś BMW i bezlitosne tępienie debilizmu w dresie i światełkami z remizy. DO tego brak migacza, nietrzymanie się swojego pasa, parkowanie gdzie popadnie... Normalnie nic tylko bym klepał mandaty, muahahahahahhaa!!  .
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Zdrv!  
		 | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie minął mnie nikt z dobrze wyregulowanymi światłami. Tak o! 
		
		
		
		
		
		
			![]() PS: moim zdaniem, które jest mojsze bardziej niż wajsze, Zenony H4 to remiza. 
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: W-wa/Stare Bielany 
					
				
				
					Posty: 864
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 20 godz 2 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja tam się nie znam, wiem tyle co gdzieś tam usłyszę albo przeczytam, dlatego wkleję fragment tekstu popierającego linię Wiecznego: 
		
		
		
		
		
		
			Cytat: Można się spodziewać, ze reflektory ksenonowe już niebawem zagoszczą w motocyklach seryjnych. Proces ich wdrażania jest znacznie opóźniony w stosunku do tego, co dzieje się w samochodach, ale też specyfika ruchu motocykla sprawia konstruktorom znacznie więcej problemów. Duże amplitudy ruchów wzdłużnych, zarówno na nierównościach drogi, jak i podczas hamowania czy przyspieszania, a także boczne przechyły pojazdu, wymagają zastosowania niezwykle sprawnego systemu poziomującego. Modyfikacje samej instalacji elektrycznej nie są szczególnie skomplikowane. Samodzielne montowanie lamp wyładowczych w tradycyjnych reflektorach to naruszenie warunków homologacyjnych motocykla i całkowite lekceważenie innych użytkowników dróg, permanentnie oślepianych taką bezmyślną przeróbką. Źródło: D. Dobosz, Od karbidu do ksenonu, "Świat Motocykli" nr 10/2008, s. 122. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			"Im wyżej się wznosimy tym mniejsi wydajemy się być tym którzy zostają na dole" F. Nietzche Ostatnio edytowane przez szwedzkikucharz : 29.09.2008 o 13:31 Powód: Poplątałem tytuł publikacji, było "Od ksenonu do karbidu". Mówiłem, że się nie znam :)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Zdrowia!  
		 | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			O, jest coś ciekawego w ŚM  
		
		
		
		
		
		
			 . Mam akurat ten numer, kupiłem dla tej naklejki. Wiecie, "WSZYSCY SIĘ ZEMŚCIMY"  .
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 14:44 |