|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  20.08.2012, 15:38 | #21 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Niech zgadnę... w Gruzji ich widziałeś?   Trampki 700 dobre są. Mocy jak w Afryce, lżejsze i dają radę. Na forum trampkowym o awariach nic nie słychać. Takie udane moim zdaniem rozwinięcie 650-tki która też dobra jest. | 
|   |   | 
|  21.08.2012, 09:59 | #22 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			Trampek 700 ma takie koło jakie trampek zawsze powinien mieć. Za 21 calami nie nadążało ani zawieszenie ani waga motocykla. Teraz wszystko pasuje razem.
		 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  21.08.2012, 23:21 | #23 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
  Jeśli w przyszłości będę myślał o zmianie moto - to 700 będzie głównym kandydatem. | |
|   |   | 
|  22.08.2012, 08:48 | #24 | 
| El Mariachi  Zarejestrowany: Aug 2009 Miasto: Podkarpackie 
					Posty: 1,493
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s |   
			
			Adam się nie zna bo miał tylko 300 czy 350 moto w domu   A tak naprawdę to chyba wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego że za parę lat AT na wielkich balonach starci zapotrzebowanie. Niestety większość świata staje się dostępna po czarnym a tam gdzie zielono są zasrane tablice zakaz wjazdu. UA i RO czy Rosja też w końcu powiedzą basta i skończy się przewracanie ptaszkom gniazdek czy lęgowisk mrówek bo zieloni patrzą. Poruszanie się zaś motocyklem z punktu a do b po wsiach też ma swoje minusy i nie tylko się nudzi i a staje się niebezpieczne. 90% kierowników AT nie rusza dupska poza kraj i spokojnie wystarczyło by Viadro czy SV lub inny motocykl z pełnym pakietem inśuransu w postaci stoi to dzwonię niech coś zrobią. Trampiszon 700 to zajebista alternatywa na spalanie i bezawaryjność a w teren to się nadaje tak jak wielki patrol np Y61 gdzie małe suzuki latają. Jakiś czas temu stał u mnie ZX12 fajny motor jedzie i prosić go o to nie trzeba ale po jakiego grzyba mi rakieta na wsi  Kolego siadaj na trampka polataj i zakochasz się w nim. Ale ja się nie znam zarobiony jestem i jeździć się nie naumiałem. 
				__________________ Niech moc będzie z wami ........... | 
|   |   | 
|  22.08.2012, 23:22 | #25 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2011 
					Posty: 47
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 dni 18 godz 22 min 53 s |   
			
			Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Wynika z tego, że Transalp 700 to super motocykl. A co powiedzielibyście na alternatywę Transalp 700 a BMW f 650 gs? Czy to się w ogóle da jakoś porównać ze sobą? Czy któryś ma jakąś wyraźną, istotną przewagę? | 
|   |   | 
|  22.08.2012, 23:33 | #26 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Łódź 
					Posty: 64
				 Motocykl: Motocykle testowe   Online: 2 dni 5 godz 25 min 47 s |   
			
			Masz na myśli najnowszy F650GS? Jest niższy i lżejszy. Moim zdaniem łatwiej się prowadzi. Ale lada chwila wchodzi F700GS i może warto zobaczyć, co zacz?
		 
				__________________ Paweł Eksperymentowanie jest dobre zawsze   | 
|   |   | 
|  23.08.2012, 00:22 | #27 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2011 
					Posty: 47
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 dni 18 godz 22 min 53 s |   
			
			Tak, mam na myśli ten ostatni f 650 gs. Czy to jest prawda, ze można w nim zmienić mapy zapłonu i ustawić go tak, że będzie chodził tak jak w 800 gs?
		 | 
|   |   | 
|  23.08.2012, 00:53 | #28 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   Cytat: 
 nie wiem czy dobre forum wybrałeś.na takie pytania  ps. ja bym wybrał trampka! nie przekonuje mnie idea wcale nie lekkiego twina, z alu felgami. trampek, prostszy w budowie, ma V- co jest dużym plusem. no i chyba bardziej odporny jest. aa i nie zapomnij o kosztach serwisu bmw, na pewno będziesz miał wydatki   
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   Ostatnio edytowane przez ex1 : 23.08.2012 o 00:56 | |
|   |   | 
|  23.08.2012, 00:55 | #29 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Łódź 
					Posty: 64
				 Motocykl: Motocykle testowe   Online: 2 dni 5 godz 25 min 47 s |   
			
			To nie tylko kwestia map. Inny jest też dolot. Blok silnika ten sam, ale trochę pierdół jest jeszcze innych. Poza dolotem pamiętam chłodnicę i chyba różniły się wydechem. Gra nie warta świeczki. Do tego inne jest przełożenie główne. Na dynamikę wpływa za to zmiana zestawu napędowego. F650 i F800 mają inną ilość zębów i założenie w F650 zębatek od F800 daje bardzo fajny efekt   Nię będę Cię ciągał na drugie forum  postaram się tu poprzenosić odpowiedzi   
				__________________ Paweł Eksperymentowanie jest dobre zawsze   | 
|   |   | 
|  23.08.2012, 10:25 | #30 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			
A co konkretnie jest plusem V-ki trampka? Pytam o porównanie dokładnie tych dwóch silników a nie dyskusja jaki układ jest lepszy.
		 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Afryka 11 | Lupus | Kwestie różne, ale podróżne. | 93 | 12.02.2012 21:25 | 
| Afryka | Lupus | Przygotowania do wyjazdów | 8 | 26.03.2011 12:33 |