Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.09.2008, 00:07   #14
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Nie chodziło mi o polskie znaki. Chodziło mi o podstawy gramatyki.

To co koledzy napisali - regulator i pompa. No ale zima za pasem, więc spokojnie możesz zainwestować w płytkę R2D2. Jeśli chodzi o regulator - zrób przede wszystkim pełny przegląd konektorków wraz z czyszczeniem ich i psikaniem jakimś kontaktowym szprejem. To przedłuży życie Twojego regulatora, co nie oznacza, że nie masz brać zapasowego. Jeśli istnieje taka możliwość zabierz zapasowy. Nic nie waży, miejsca nie zajmuje, a tyłek na pewno uratuje.

Dętki to oczywista oczywistość. Łyżki do opon? Zdania są podzielone. Opony dętkowe zmieniłem jedną łyżką (mówię o tylnych TKC i T63). Bezdętkowych nie zmieniałem łyżkami, ale z doświadczenia wulkanizatorskiego wiem jak ciężko, nawet na maszynie, zdjąć oponę bezdętkową z dętkowej obręczy AT. Dlatego zawsze, jeśli tylko mogę, kupuję opony TT.

PS: do głowy mi jeszcze przyszło:
-kilka szprych,
-zapasowy filtr powietrza (gdybyś na przykład zamoczył papieraka przy pokonywaniu głębszej wody na RD04 z niskim wlotem powietrza),
-kilka zakuwek, zapinek łańcucha, a może nawet kawałek łańcucha. Byłem na jednej takie wycieczce, na której owe fanty poratowały nam tyłek. Łańcuch spadł i zakleszczył się kilkoma ogniwami na zębatce zdawczej. Ogniwka przestały się w ogóle obracać i trzeba było (z braku możliwości kupienia nowego napędu) usunąć ten kawałek łańcucha zastępując go zapasowym odcinkiem.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!


Ostatnio edytowane przez wieczny : 29.09.2008 o 00:12
wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Lekkie enduro na długą podróż Tofel Lejdis 98 11.10.2017 11:47
Jaki olej do singla na długą wyprawę? Lupus Silnik, sprzęgło, skrzynia 33 05.10.2017 22:46
Rady i porady CB 400 FOUR calgon Inne - dyskusja ogólna 10 04.07.2013 23:03
Coś na deszcz czyli mała, długa podroż z Krakowa nad morze Dunia Kwestie różne, ale podróżne. 12 15.05.2013 06:19


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.