![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
stęchły
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Zbąszyń
Posty: 444
Motocykl: RD07a
Przebieg: 130000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 47 min 2 s
|
![]()
Dodam, że miałem podobnie w 126p. kabel do Aka był lużny, jakoś odpalał za którymś strzałem (co dziwne), a po odpaleniu spalało mi wszystkie żarówki w kaszlu, świeciły na niebiesko jak Xenony. U Ciebie narazie dostał obrotomierz i może już moduł, ale to nie jest pewne.
Koledze znowu w VFR, gdy padł regulator to po nim odrazu moduł i obrotomierz .
__________________
Wichura |
![]() |
![]() |
Tags |
moduł |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy można zamienić moduł zapłonowy ? | next22 | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 04.02.2010 11:33 |