Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.06.2012, 14:05   #1
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

Nie wystaczy miec zlutowanych kostek - drygim wrazliwym miejscem jest wspomniany stycznik. On tez wymaga konserwacji - trzeci to grubość kabli.

Polecam artykuł w afripedii. http://faq.africatwin.com.pl/index.p...choroby_Afryki
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.06.2012, 22:04   #2
Darro
ex Kitu
 
Darro's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Opole
Posty: 124
Motocykl: RD07a
Darro jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 16 godz 50 min 5 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
Nie wystaczy miec zlutowanych kostek - drygim wrazliwym miejscem jest wspomniany stycznik. On tez wymaga konserwacji - trzeci to grubość kabli.

Polecam artykuł w afripedii. http://faq.africatwin.com.pl/index.p...choroby_Afryki
Miałem trochę za niskie ładowanie, ale po wyczyszczeniu i zakonserwowaniu owego stycznika znalazł się brakujący 1V .
Warto tam od czasu do czasu zajrzeć, bo zbiera się tam sporo syfu.
Darro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.06.2012, 10:36   #3
Darro
ex Kitu
 
Darro's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Opole
Posty: 124
Motocykl: RD07a
Darro jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 16 godz 50 min 5 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał RAFWRO Zobacz post
Kitu
To co piszesz, nie pasuje mi do pozostałych przypadków w których brak dobrego styku w instalacji (za reglerem), zawsze powodował wzrost ładowania, a nie spadek... Hm. Czy nie poprawiałeś jednocześnie styku przed reglerem ( 3 żółte przewody prądu zmiennego) ?
Wymieniłem stary aku, regler, zrobiłem kostkę od reglera i napięcie miałem na światłach ok 12V. Zakupiłem nawet u Ciebie voltomierz, bo myslałem, że mój coś nie halo. Po zamontowaniu okazało się, że dupa - bez świateł 13,3V, na światłach w porywach do 12,4 V. Dopiero jak wyczyściłem kostkę stycznika w instalacji znalazł się dodatkowy 1V.
Darro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przypalona wtyczka hero Układ elektryczny i zapłonowy 53 26.07.2021 22:01
Czarny kabelek z reglera sambor1965 Układ elektryczny i zapłonowy 8 30.09.2010 13:14
Wtyczka do pompy potrzebna sambor1965 Uklad paliwowy i wydechowy 2 21.09.2010 23:11
okablowanie reglera Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 3 30.06.2008 20:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.