Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.06.2012, 22:37   #13
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 2 godz 21 min 56 s
Domyślnie

Styki są dobre , miałem pompy po przebiegu ca. 35000 na stykach zamiennikach.po takim przebiegu zużycie jakieś 25%.
Problem nie bierze się z samych styków tylko z jakości montażu oraz
stanu samej pompy.
Moim zdaniem wystarczy się zastanowić jakie siły i gdzie działają i, a wymiana styków zakończy się powodzeniem.
Wymiana styków to nie jest wymiana żarówki (wypiąć - wpiąć) , szkoda że dystrybutor nie zrobił instrukcji jak styki wymieniać.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa paliwa. Za ile? Pawel Wszystko dla Afryki 8 11.10.2011 11:31
Pompa Paliwa Adagiio Uklad paliwowy i wydechowy 8 19.05.2011 10:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.