![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,207
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 12 min 58 s
|
![]()
Napięcie zawsze mierzę na klemach.
Dalej coś mi się nie podoba. Poczyniłem kolejne spostrzeżenia: - włączenie grzanych manetek (jakieś 60W) powoduje spadek napięcia o 0.2V (nawet na niskich obrotach) - włączenie świateł (około 110W) powoduje spadek około 2V - napięcie w trakcie jazdy spada (mam woltomierz). Po przejechaniu 1km i zmierzeniu ładowania napięcie poniżej 14V. Po chwili wraca do normy. Manetki są podłączone przez przekaźnik bezpośrednio do plusa (teoretycznie bez strat) Nasuwa się myśl: przebicie w obwodzie świateł? Jakaś zjarana kostka i duży opór? Jakieś inne pomysły? Postawiłem na regulator (spadek napięcia przy obciążeniu), ale pomiar manetek znów mnie zbił z tropu..... Z ostatniej chwili: wymieniłem regulator. Wygląda, że wszystko wróciło do normy. Efekty spadku napięcia może wynikały z tego, że regulator nagrzewał się i wtedy przestawał działać ![]()
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez Mat : 09.05.2012 o 14:30 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtyczka reglera | MaRP | Układ elektryczny i zapłonowy | 163 | 06.03.2014 12:39 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |