Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.04.2012, 09:54   #10
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Modyfikacja zawieszenia nie służy do jeżdżenia afryką w błocie.
Skrzydła jej nie urosną
Nawet na seryjnym zawieszeniu nie trzeba jej pomagać za bardzo by się wkleiła po ośki

Drugi rok w tym dłubie. Pierwszy naprawiając robote wykonawcy przeróbki. Drugi rok dobraniem ilości oleju, twardości sprężyn i ich napięciem wstępnym, wyregulowaniem tłumienia.
Śmiem twierdzić że w lekkim terenie poza komfortem nie ma jakieś większej różnicy ale w średnim nadążają za afrą nie liczni. XR LC8 LC4
bo w cieżkim masa afryki skutecznie ją spowalnia ale póki nie stanie w miejscu to pokonywanie przeszkód jest o wiele łatwiejsze
Na czarnym jest analogicznie. W trasie prowadzi się jak turystyk a w mieście jak street
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
tuning stopki centralnej Tomasa Wszystko dla Afryki 5 21.09.2013 21:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.