![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Wałbrzych
Posty: 154
Motocykl: RD04
Przebieg: 99999
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 18 godz 1 min 33 s
|
![]()
ok, pospieszylem sie, są te podkladki
![]() ![]() w sobote wyjazd a Afri stoi na kołkach w rozsypce i nie wiadomo czy będe mial naped licznika ![]() Slimak wlasnie sie moczy w nafcie by go "odetkać". Sproboje zakombinowac z odjęciem jednej podkladki tak aby jeszcze głębiej siedziała ta teflonowa zębatka i pracowała górną częścią zębów, które nie zostaly jeszcze zmielone. Aby chociaz na te 7tys km starczylo... MaRP - wypustki zębatki są całe. Takze zebatka caly czas sie obracala, jedynie jej zęby (te skosne z teflonu) się zjechały. Ale jak napisalem, tylko dolna część tych zębów (widać zębatka ta była za wysoko względem slimaka, czyli jakby za grubo podkladek bylo pod nią). Dlatego moze pomoze odjęcie podkladek by zębatka zaczeła pracować górną częścią zębów, które ocalały. Wyproboję to i dam znać czy działa. no i oczywiscie wypustki blaszki w kole trza bedzie tez mocniej odchylic, a da sie jeszcze ![]() No chyba że uda sie zalatwic nową zębatkę to nie bede sie bawil... A linka obraca się luźno (ale też jest wlasnie w nafcie). To byla wina zabrudzonego slimaka ktory zaczal stwiac opór zębatce teflonowej. Prędzej zjadą sie jej zęby niż te dwie wypustki, tak sądzę...
__________________
Pozdrawiam ![]() Ostatnio edytowane przez Dejvid : 09.09.2008 o 11:36 |
![]() |
![]() |