![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Wrocław
Posty: 194
Motocykl: RD07a
Przebieg: 59000
![]() Online: 6 dni 17 godz 6 min 23 s
|
![]()
Gratuluję wytrwałości tak potrzebnej przy tym przedsięwzięciu. Sam niedawno robiłem obsługę zimową, malowanie proszkowe kilku gratów, śrubek (chociaż kupowałem u hondy oryginały zamiast cynkować stare) wymiana tego czy owego ale moja robota przy tym o czym tu czytam to wyskok na małe piwko.
Niemniej jednak mam pytanie o kolejność skręcania śrub kiwaczki - konserwacja owej również była i moim zimowym celem, co uczyniłem, jednakowoż skręciłem ją bez troski o kolejność. Nie wiedziałem o takiej potrzebie. Zatem pytanie, dlaczego kolejność skręcania śrub kiwaczki jest istotna? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
remont czy uzywany silnik | andsoj | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 66 | 28.12.2012 21:33 |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 22:28 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 12:23 |