Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.03.2012, 08:35   #5
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
Domyślnie

Mam zrobiony manualny włącznik pompy podłączony pod zasilanie ze stacyjki. Pozwala na uruchomienie pompy po długim postoju i ręczne napełnienie gaźków. Po ponad miesiącu odpaliłem za trzecim razem delikatnego kręcenia. Możesz sobie też podłączyć pompę pod stacyjkę omijając w ten sposób pierdoły. Pamiętaj jednak o wyłączniku w razie awarii. Rozwiązanie jest dobre, w szczególności dla osób mało obeznanych z elektryką.
__________________
:O
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czyli po co jest ten dział. Przeczytaj koniecznie! podos Regularne czynności serwisowe 3 30.04.2021 10:48
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
zasilanie pompy rafalkefir Uklad paliwowy i wydechowy 29 14.04.2011 21:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.