![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
O coś takiego było tylko może jeszcze mniej ostra.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
30 tys myślę że można zrobić, jeśli dba się o napęd, oszczędnie obchodzi się z gazem i lata się po czarnym. Miałem swego czasu zzr 1100 i mimo 150 KM napęd wytrzymał ponad 30 tys km. Spawanie dla jednych barbarzyństwo, dla innych tanie i szybkie rozwiązanie (jak wynika z doświadczeń wyspiarzy też skuteczne i trwałe) Oczywiście nie robiłbym tego jak na zdjęciu, można pokombinować inaczej, dorobić np off set ze starej zębatki tak, żeby spaw położyć w innym miejscu, bliżej końca wałka tak aby łatwiej potem było go zeszlifować.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]() Cytat:
W zeszłym roku zeszlifowałem sobie stare zabezpieczenie zębatki i zrobiłem z niego podkładkę między zębatkę a zabezp (zębatka była dociśnięta do końca wałka przy silniku-zdrowy wieloklin). Łańcuch hałasował i zaczął ocierać o karter. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 27.02.2012 o 13:25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Tak to ok
![]() ![]() Co do żywotności przedniej zębatki, to u mnie ostatnia po 11tkm wyglądała jeszcze nieźle. Podejrzewam, że 15tkm by wytrzymała bez bólu. Jeżdżone głównie po czarnym, offu ciężkiego nie widziała. Natomiast przy mojej normalnej jeździe (i offy i miasto i trasy) wytrzymują ok. 10tkm i się robią "zęby rekina". Do poziomu Ostacha czy tego co pokazał Kazmir jeszcze nie doszedłem. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Bytom
Posty: 566
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660.
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 20 min 30 s
|
![]()
he he spawam zebatki z afryki za darmo niechce za to forsy
![]() jako chyba jedyny na forum wiem z czego jest wałek tzn wiem jaki jest jego skłąd chemiczny i wiem jakiego spoiwa użyć ![]() ![]() taka naprawa to dla mnie zwykłe kowalstwo artystyczne ale co tam wasze motocykle ciekawe kiedy pojawia sie w ogłoszeniach zebatka zdawcza przyspawana wlany nowy olej ze smażalni frytek ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? | tomozdyn | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 28 | 12.07.2017 07:46 |
Czy warto zmieniać wałek zdawczy | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 62 | 08.06.2010 23:34 |