Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.02.2012, 17:56   #11
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

Ano bez pompy wyjeżdżam do 21l z 24 w baku. Jeżdżę tak od 2 lat i nie zauważyłem, żeby się coś pogorszyło, moto dalej śmiga a pompa mi się nie psuje.

Co do większego zasięgu 04 bez pompy to raczej kwestia innego kształtu zbiornika i tego, że ma wyżej poziom paliwa (w 07 na górze zbiornika jest airbox i ma niżej dolną krawędź)
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kto pojedzie za mnie o Maroka? Lepi Umawianie i propozycje wyjazdów 7 25.02.2014 16:19
brak pompy rambo Uklad paliwowy i wydechowy 31 31.05.2013 00:51
Demontaż pompy oskar_z Uklad paliwowy i wydechowy 14 29.05.2010 21:12
szał pompy. Vooytas Uklad paliwowy i wydechowy 3 03.07.2009 08:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.