Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.02.2012, 16:52   #10
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

AT na dobrym kominie, z mojego doświadczenia tylko, powinna mieć lepszy dół wlaśnie od samego początku. Ostatnio co przekładałem to z oryginału na venom motad, bez końcowego dB killera. Tylko na tej wstępnej zwężce. Gażniki dobre, ale ustawione książkowo +0,25 obrotu na dawce paliwa. Pojechałem tylko na kebab pare bloków dalej. Różnica między motad venom a serią to jak TDI i diesel wolno ssący. Ogromna elastyka od samego początku.
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wydech do Afri Jumper Wszystko dla Afryki 33 10.07.2012 20:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.