![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Toczenie tarczy w moto nie ma sensu: przerabiałem.
Jak wrzucą to na magnesówkę to po odpaleniu magnesów ją trochę odprostuje, wyszlifują/przetoczą, wyłączą magnes a tarcza znowu się odkształci (mniej, ale jednak). Jeśli jednak uprzesz się testować tą drogę to zwróć uwagę, aby stoczyć ją z obu stron, żeby nie mieć "doła" na drugiej stronie. Jeśli ew. uda Ci się naprostować tarczę inną techniką i nie wypaczy jej po kilku hamowaniach daj znać jak to się udało. BTW. jeśli po patentowaniu będziesz miał wrażenie, że masz co chwilę lekko zapowietrzający się hamulec to możesz być niemal pewien że to kwestia minimalnie krzywej tarczy - nawet jeśli nie czuć pulsowania na klamce ani przy hamowaniu. W swojej GSie długo z tym walczyłem (co ja się naodpowietrzałem...) zanim doszedłem do tego, że lekko falująca tarcza rozpycha trochę tłoczki w zacisku i stąd taki efekt jest. Na klamce nic nie było czuć. A tak swoją drogą to mi się kiedyś udało złamać blokadę tarczy gdy z nią ruszyłem, a tarcza ocalała ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tarcza hamulcowa | Ryba | Hamulce, kola, opony | 46 | 09.11.2010 13:14 |