![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
|
![]()
Srodek rurek trzeba zalac np Fluidolem MF a wydaje mi sie ze lepsze coś bedzie na bazie wosku do profili zamknietych.
A do zabezpieczenia otworów pod cynkowanie to trzeba użyć korków gumowych dobrze spasowanych. Aha...bardzo ważne. Rama po cynkowaniu MUSI być odwodorowana. Nie każdy to robi. Jeśli się tego nie zrobi to taka rama ma tendencje do pękania. Ostatnio edytowane przez Skydiverek : 09.01.2012 o 21:43 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
remont czy uzywany silnik | andsoj | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 66 | 28.12.2012 21:33 |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 22:28 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 12:23 |