![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 godz 3 min 5 s
|
![]()
Tutaj temat znowu ożył a u nas się wyłożył na kosztach, które zmiażdżyły autora
![]() Myślę, że najlepsza opcja to zatapialna pompa paliwa (tylko jak to zamocować ?) i zewnętrzny regulator ciśnienia. Integralne motocyklowe zwykle są pomyślane pod to żeby część robocza była w baku a króciec na zewnątrz i tu trzeba by wjechać ze spawarką (po uprzednim płukaniu baku z benzyny ![]()
__________________
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtrysk i układ wydechowy. | Pretor | Uklad paliwowy i wydechowy | 36 | 17.02.2009 18:44 |
Wtrysk i 800ccm | QrczaQ | Wszystko dla Afryki | 46 | 25.09.2008 11:09 |