![]() |
|
Lejdis Motocykl + kobieta, czyli wszystko co może być związane z tym duetem |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
miedziana podkladka po rozgrzaniu i szybkim schlodzeniu mieknie, a w miejscu w ktorym jest ma za zadanie uszczelniac, zeby sie olej nie wylewal. jezeli jest mieka to pod naciskiem sruby odpowiednio sie ulozy i spelni swoje zadanie.
przy skrecaniu lag wkrec dolna srube do momentu kiedy zacznie Ci sie obracac z tloczyskiem, nastepnie zamontuj panewke i uszczelniacz, nastepnie sprezyne i korek gorny. odwroc lage, oprzyj o podloge i nacisnij - wtedy bedziesz mogla dociagnac dolna srube - sprezyna swoim napieciem przytrzyma Ci obracajace sie tloczysko. teraz trzeba ponownie odkrecic gorny korek i mozna nalac oleju ale to juz 'sama przyjemnosc'.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 05.01.2012 o 13:26 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stabilizator przedniego zawieszenia konieczny? | borut | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 28.06.2011 17:42 |
Mocowanie przedniego koła | BIAŁY | Hamulce, kola, opony | 33 | 27.10.2010 23:28 |