Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.12.2011, 22:31   #13
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 2 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ATomek Zobacz post
Według mojej praktyki lakierniczej właśnie do zakamarków nie stosujemy pistoletów ciśnieniowych ze względu na tworzącą się "poduszkę powietrzną", od której farba się odbija i uniemożliwia pokrycie np, wklęsłego naroża. Tu najlepiej stosować pistolety niskociśnieniowe HVLP dające góra 0,3 a nie 3 atm
Masz rację, ale kupowanie "worka" różnych pistoletów też będzie przesadą do pomalowania jednego silnika.
Mój pistolet akurat przy słabym ciśnieniu nie pluje.

" Innymi słowy kupujecie rozcieńczalnik z odrobiną farby."
Lepiej tego nie można ująć
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Malowanie Evvil Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 6 10.09.2011 00:05
Malowanie chlodnicy banditos Układ chlodzenia 4 12.04.2010 21:12
Malowanie bajrasz Wszystko dla Afryki 10 23.10.2008 09:49


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.