![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 1,151
Motocykl: exc 250 2T :)
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 15 min 2 s
|
![]()
To i ja się podczepię pod temat.
Wprawdzie dotyczy kierownicy do TA 650, ale w afri chyba jest ten sam problem. Akcesoryjne kierownice trochę się różnią od seryjnych (w wymiarach) dobrałem kierownicę o podobnych parametrach, ale o 50mm mniej wygiętą w stronę kierownika (i mało jest z odpowiednim wygięciem, jak już to niskie i wąskie) Czy nie macie problemów i może ktoś brał mniej wygięta kierownicę - mocno przeszkadza? mój wybór Reikon R9079 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czyszczenie Stopu Aluminium | sloneczny | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 15.07.2011 12:21 |